CURA objecten 'overlappend' plaatsen op het bed Onderwerp is opgelost
CURA objecten 'overlappend' plaatsen op het bed
Als ik in Cura een te printen ring projecteer is de binnenkant van de ring geblokkeerd voor het plaatsen van andere te printen objecten welke binnen deze ring zouden passen. Is deze blokkering op te heffen?
Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - DFR0550 display - Klipper met CANbus
Ik heb even geprobeerd om meerdere objecten overlappend op de bouwplaatte zetten, ,maar daar geeft Cura geen probleem mee. Als ik de voorbeeld modus bekijk, dan print hij het als 1 print die is samengevoegd.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
In cura is er een instelling "Ensure models are kept apart" (ik gebruik engelstalig). Je vindt die onder "Preferences > General > Viewport behavior > 6e van boven geteld. Als die aangevinkt staat, vink die uit. Dat zou het probleem moeten oplossen (als dat het probleem is tenminste). Met die instelling aangevinkt doet deze zoals de naam zegt, en houdt modellen gescheiden.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing klipper op BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing klipper op BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Ch3vr0n bedankt, dat is de juiste instelling.
Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - DFR0550 display - Klipper met CANbus
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in