Voorstellen

Ben je nieuw? Wil je jezelf voorstellen, dan is dit het ideale plekje!
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 2 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frituurpan
Berichten: 5
Lid geworden op: 21/06/24, 11:58
Netherlands

Voorstellen

#1

Bericht door Frituurpan »

Het is toch wel netjes om mijzelf even voor te stellen, voordat ik (wat ik hoop en denk te gaan doen) allemaal informatie van jullie overneem.

Ik ben Rogier en eigenlijk nieuw in deze wereld. Ik heb mij flink proberen te verdiepen in het 3D printen en wat hier allemaal bij komt kijken voordat ik een printer zal aanschaffen. Inmiddels ben ik op het moment aangekomen om een printer aan te schaffen, maar blijven toch altijd verschillende vragen opborrelen.

Heb ik bijvoorbeeld wel juiste printer voor ogen? Heb ik nog accessoires nodig om te beginnen of is het echt Plug & Play en kan ik dan gelijk een proefmodelletje printen.

Er is voldoende om nog even uit te zoeken, maar dit wil ik niet anoniem doen op dit forum.
→ Rogier
Gebruikersavatar
Wim62
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#2

Bericht door Wim62 »

Welkom hier Rogier,

Welke printer hebt je in het vizier ?
Open een nieuw topic voor verdere vragen .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 388
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#3

Bericht door 3DWim »

Frituurpan schreef: 21/06/24, 12:11 Er is voldoende om nog even uit te zoeken, maar dit wil ik niet anoniem doen op dit forum.
Welkom, misschien een idee om dan ipv frituurpan gewoon Rogier te gebruiken?
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
PrintEngineer
Berichten: 412
Lid geworden op: 16/01/23, 12:38
Netherlands

#4