Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo iedereen.
Ik ben Wim en woon in Eindhoven. Ik ben 72 jaar en nog best actief.
Diverse jaren print ik reeds met een Creality Ender 3 V2 die mij voor de prijs en kwaliteit, een goede printer was. Ik heb hem afgelopen december in onderdelen verkocht. De machine was gevallen en niet meer te repareren. Nu bezit ik een Creality CR-10 SE die ook voor zijn prijs een goede kwaliteit geeft.
De modellen die ik maak worden deels zelf gemaakt in Solidworks en soms print ik ook een modeltje van Thingiverse.
Op dit forum hoop ik anderen te vinden die ook zelf modellen maken en daarna dat uit printen. Ook ben ik geinteresseerd in de diverse filamenten die de laatste tijd verbeteren en wat de verschillen zijn qua eigenschappen en gebruik.
Ik hoop hier wat tips te kunnen vinden zodat ik nog diverse modellen kan maken en evt. laten zien.
Groeten Wim
Ik ben Wim en woon in Eindhoven. Ik ben 72 jaar en nog best actief.
Diverse jaren print ik reeds met een Creality Ender 3 V2 die mij voor de prijs en kwaliteit, een goede printer was. Ik heb hem afgelopen december in onderdelen verkocht. De machine was gevallen en niet meer te repareren. Nu bezit ik een Creality CR-10 SE die ook voor zijn prijs een goede kwaliteit geeft.
De modellen die ik maak worden deels zelf gemaakt in Solidworks en soms print ik ook een modeltje van Thingiverse.
Op dit forum hoop ik anderen te vinden die ook zelf modellen maken en daarna dat uit printen. Ook ben ik geinteresseerd in de diverse filamenten die de laatste tijd verbeteren en wat de verschillen zijn qua eigenschappen en gebruik.
Ik hoop hier wat tips te kunnen vinden zodat ik nog diverse modellen kan maken en evt. laten zien.
Groeten Wim
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Ha nog een Wim erbij. Zijn we al met 4 of 5 nu (incl mezelf ). Welcome to the club
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing klipper op BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Welkom hier op het "WIM's" 3D forum,, vertel eens met welk filament je tot nu toe zelf geprint hebt en of je ook bepaalde problemen hiermee hebt gehad, laat ook eens wat zien hier, want we zijn gek op plaatjes.
Groeten Hardy
Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER via CanBus
Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER via CanBus
-
PrintEngineer
Welkom Wim! Deze naam komt hier wel vaak voor, en dat zit hem vast in de generatie waar alle Wimmen toe behoren
Printen doet ik niet meer, en toch blijft het een mooie hobby
Hoi Wim hier met Wim er zijn hier zoveel Wimmen dat ik niet meer weet hoeveel Wimmen er zijn Wim .
Maar Wim in ieder geval welkom hier Wim .
GR Wim .
Maar Wim in ieder geval welkom hier Wim .
GR Wim .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Hallo Wim, zegt Wim tegen Wim.
Groet,
Wim
To quote or not to quote
Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Wim
To quote or not to quote
Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Ik zie door de Wimmen Wim niet meer. Ik heet geen Wim trouwens dus er zijn ook anders genaamde aanwezig
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met E3EZ, CB2 en EBB36 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Dees kerel hier is ook een Wim
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
Bambulab X1C + 4 AMS
Bambulab X1C + 4 AMS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in