Goedkoopste Filament kopen

Alles over 3D print websites, winkels, reviews etc...
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

'PLA 5TP' zegt je artikel, totale waarde van bestelling 13€

Nope. Ben genoeg gekend met Ali. Da's 13€ voor zogezegd 5 rollen van 1.1kg. kijk maar bij wat er afgeschreven werd van je bank. 13.79, niet 13.79x5

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 4 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Als ik op die website kijk dan zijn het 5 rollen van 1,1 kilo voor die prijs en er zijn er zelfs nog goedkoper. Dat klinkt als te mooi om waar te zijn en lijkt me dus ongeloofwaardig. De eerste in de rij, de blauwe 5 stuks voor 7,42 kan niet realistisch zijn. Dat zou 1,50 euro per rol van 1,1 kilo zijn en dan ook nog gratis verzonden. Je krijgt straks gewoon niks bezorgd en automatisch je geld weer teruggestort.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ch3vr0n schreef: 16/02/25, 16:12 kijk maar bij wat er afgeschreven werd van je bank. 13.79, niet 13.79x5

Wimke is niet achterlijk , als ik online iets bestel gaan de betalingen altijd via paypal .
Dus als ze niets leveren krijgen ze ook geen geld .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Zeg ook niet dat die dat is. Gewoon dat op basis van de feiten, het hier 100% zeker om een scam gaat. Vandaar de suggestie om tracking en kopersbescherming venster nauwkeurig in de gaten te houden, dat er op tijd een AliExpress dispuut can worden opgestart

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 4 AMS

Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Ik heb eind vorig jaar zoiets dergelijks gehad. Het duurt iets langer omdat je op de uiterste leverdatum en -tijd moet wachten. Maar nog geen 5 minuten nadat die was afgelopen stond het geld alweer automatisch teruggestort op m'n rekening. Ik heb er geen dispuut voor hoeven openen, ging allemaal automatisch.
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik wacht het gewoon af het Geschatte leverdatum: 26 feb 2025 dus we zien wel .
Ik had laatst ook een parketje dat maar niet aankwam en ali heeft zelf geregeld dat het bedrag terug gestort werd .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

De mijne had ook een levertijd van 1-2 weken. 3 maanden later had ik het nog niet

Bambulab X1C + 4 AMS

Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

En wel het geld terug ?
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Yup, een paar dagen voor de kopersbescherming ging aflopen dispuut opgestart. Verkoper die eerst niet reageerde via chat reageerde plots wel. Of ik dispuut wou annuleren en ik zou 5€ ofzo terug krijgen als ik wou wachten. Ik dan altijd opnieuw een dispuut opstarten.

Verkoper aanbod geweigerd en AliExpress greep automatisch in. Ik moest zelfs mijn screenshots en tracking bewijs van foutieve beschrijving niet eens doorsturen. Bescherming was nog een dag of 3 geldig. Automatische goedkeuring van dispuut en nog geen 24u later stond het bedrag terug om mijn rekening.

Een paar dagen erna kwam er dan plots terug beweging in de tracking. Pakket werd dan een dag of 2 er na 'bezorgd' terwijl ik thuis was en in m'n zetel naar YouTube zat te kijken. Geen pakket gezien, maar had geld terug.

Ik wist dat het een riskante gok was dus ook niet meer gespendeerd dan ik bereid was te verliezen, maar uiteindelijk niks verloren

Bambulab X1C + 4 AMS

Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Wim62 schreef: 16/02/25, 11:03 Ik kwam dit vandaag toevallig tegen .

https://a.aliexpress.com/_EGgwlUo

Gelijk maar eens 5 rollen van 1.1 kilo per stuk ingeslagen voor €13,79 daar kan ik ze niet voor laten liggen .

Aliexpress.jpg
Pagina niet meer beschikbaar ...... toeval?
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Uitverkocht op is op .🤣
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan