Probleempje met plaatsen bericht

Algemeen forum
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 388
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#11

Bericht door 3DWim »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Dan is de vraag: wat voor platform gebruiken de mensen waarbij het NIET werkt.
Na legen cache van browser.
Hier werkt het met windows 10, en FF 128.02 beide 64bits
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Wim62
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#12

Bericht door Wim62 »

Ik hebt het net ook even geprobeerd , en het werkt gewoon zoals vanouds .
Werk hier met een hp windows 11 pc en ik zie geen problemen met chrome .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Barbara
Berichten: 76
Lid geworden op: 31/12/22, 20:46
Netherlands

#13

Bericht door Barbara »

Ik heb Windows 10 en gebruik Google Chrome
Maar het rare is dat ik een paar maanden geleden geen problemen had, toen heb ik nog gewoon een bericht met foto's in de 'te koop/gevraagd' kunnen zetten.

Ik ben een totale leek wat computertechniek betreft, hoe leeg ik de cache van mijn browser?
Eigenlijk raar dat ik dat zou moeten doen, want hier lukt het dus duidelijk wel, dus aan de instellingen van mijn computer zou het dus niet moeten liggen???

20230726_203136.jpg
Hier één van mijn nieuwste printdingetjes voor Gridfinity.
(Als je niet weet wat Gridfinity is, raad ik je aan om dat te Googlen, een wereld aan 3d print mogelijkheden gaat voor je open :D )
Bambu Lab P1P met AMS
Creality Ender 3
Cura 5.3.1
Bambu Studio
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 680
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#14

Bericht door Ch3vr0n »

https://support.google.com/accounts/ans ... %3DDesktop

Maar je kan beginnen met in het V&A gedeelte eens op ctrl+F5 te duwen op je toetsenbord. Dat zal dan op zijn minst de browser forceren om voor die pagina de cache te omzeilen en een browser refresh forceren. Dat kan misschien werken, en anders inderdaad eens de browser cache legen

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 4 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Wim62
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#15

Bericht door Wim62 »

Hier hebt ik een test geplaatst , en het werkt gewoon .
viewtopic.php?f=30&t=489-prusa-mk4
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
PrintEngineer
Berichten: 412
Lid geworden op: 16/01/23, 12:38
Netherlands

#16

Bericht door PrintEngineer »

Onder Windows heb ik ook nog geen problemen gehad. Het doet zich bij mij alleen voor op een Samsung A3 smartphone. Misschien ligt het aan de leefttijd van het toestel, maar dan nog is het gek dat het tot een aantal weken geleden zonder problemen functioneerde
Bij mij weet je het nooit waarmee ik print. Momenteel kan ik kiezen uit een Wanhao Duplicator I3 Plus en een gerestaureerde Orcabot v0.43
Gebruikersavatar
Wim62
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#17

Bericht door Wim62 »

Je moet wel goed lezen wat Barbara schrijft .
Ze doet het op een pc met windows 10 in google chrome , en er wordt totaal niet gesproken over een mobile telefoon .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Barbara
Berichten: 76
Lid geworden op: 31/12/22, 20:46
Netherlands

#18

Bericht door Barbara »

Ctrl F5 werkt helaas niet.
Cache legen doe ik morgen, vanavond al teveel andere dingen aan m'n hoofd.

Dank voor het meedenken, het is en blijft raar dat het alleen bij dat ene subforum gebeurt en nergens anders.
Bambu Lab P1P met AMS
Creality Ender 3
Cura 5.3.1
Bambu Studio
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 669
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#19

Bericht door Rob52 »

Ch3vr0n schreef: 25/07/24, 18:05 Zo'n probleem zie ik er persoonlijk niet in, alhoewel het zou moeten werken kan je ook altijd gewoon het bericht plaatsen en nadien wijzigen, moet ook werken.
Dat gaat dus ook niet op, want je kunt het bericht ook niet plaatsen. En niet geplaatst kan ook niet gewijzigd worden :P .

Ik heb zowel de browser cache als de pagina met Ctrl F5 ververst en het heeft geen resultaat. Ik werk met Chrome onder Windows 11. Maar zoals al geschreven werkt het bij mij wel onder Edge.

Aan Barbara kan ik dan ook adviseren om wanneer je de advertentie toch al wilt plaatsen dit te doen met gebruik van de Microsoft Edge browser. In ieder geval tot het probleem is opgelost. Edge zit toch al standaard op je Windows PC, ook als je hem niet gebruikt.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
PrintEngineer
Berichten: 412
Lid geworden op: 16/01/23, 12:38
Netherlands

#20

Bericht door PrintEngineer »

Op mijn smartphone heb ik al bij meerder subforums gehad dat er niets meer reageerde en onder Windows nog nooit. Dus onder het Android besturingssysteem lijkt het breder voor te komen
Bij mij weet je het nooit waarmee ik print. Momenteel kan ik kiezen uit een Wanhao Duplicator I3 Plus en een gerestaureerde Orcabot v0.43
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 680
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#21

Bericht door Ch3vr0n »

Een 2e melding (via pm is binnen gekomen), dus ben ik op hosting niveau wat gaan kijken en 1 en ander aangepast. Tijdens die aanpassing kreeg ik van diezelfde persoon al een melding dat het aan zijn kant al was opgelost. Mag ik vragen aan iederen die in dit topic een bericht plaatsten en op 1 of andere manier een probleem ondervonden even de cookies EN browser cache te wissen voor het forum, het forum uit de geschiedenis te halen en daarna de browser opnieuw te starten en dit op alle browsers die door hen getest/gebruikt werden?

Da's de enige manier om gegarandeerd het forum op te vragen in de browser met de gewijzigde instellingen. Helpt dit niet heb ik nog 1 minime maatregel die ik zou kunnen doen, maar is eigenlijk redundant want die wordt op server niveau al globaal toegepast 301 redirect van http verkeer naar https
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 4 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten