Online design tool: 3D printen van vazen

Delen en vragen van feedback voor een online ontwerptool voor het maken van vazen, bloempotten en containers.

Algemeen forum
gewoonkees
Netherlands

Online design tool: 3D printen van vazen

Bericht door gewoonkees »

Hallo Belgische en nederlandse printfanaten!

Ik heb in mijn vrije tijd een online design tool ontwikkeld voor het maken van vasen en bloempotten. Het is ontworpen als een eenvoudige manier om aanpasbare modellen te krijgen voor bloempotten, vasen en containers, zonder dat daarvoor hoeft te kunnen modeleren. Alhoewel waarschijnlijk een groot gedeelte hier wel goed kan, dacht ik dat dit mogelijk de perfecte community was om dit te delen.

Je kunt het hier bekijken en proberen je eigen ontwerpen te genereren: https://vasecreator.com/

De code is ook opensource beschikbaar: https://github.com/gewoonkees132/Vasecreator/

Ik heb de tool gemaakt om mijn JavaScript te oefenen, en hij blijft gratis beschikbaar. Ik hoor graag jullie feedback. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Veel ontwerp- en printplezier!

Afbeelding
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Heel leuk initiatief.

- Ik mis alleen de resetknop, alhoewel dat ook werkt door een reload, maar een resetknop maakt het wat duidelijker.
- Verder lijkt het erop dat de vaas/pot alleen maar vierkant of rechthoekig kan zijn, met meer of minder afgeronde hoeken. Rond en ovaal zou ook wel aardig zijn.
- En misschien een stukje uitleg (in de vorm van een ballon of op te roepen helptekst) bij de diverse functies. Niet elke functie zal iedereen direct duidelijk zijn. Mij ook niet.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in