Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Sunlu is m'n primaire merk. Ik koop bijna niks andersGoedkoopste Filament kopen
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Er was ooit ook eens een link naar een Spaanse website met bulk aanbiedingen filament, maar dat was waarschijnlijk op het oude forum. Ik kan het in ieder geval niet meer vinden. Maar misschien is er iemand anders die nog weet welke dat was/is.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Bedankt voor de toelichting, ga 1 van dezer dagen eens wat rollen bestellen op Ali.
-
PrintEngineer
Voor bulk zou je ook eens hier kunnen kijken https://gst3d.eu/
Printen doet ik niet meer, en toch blijft het een mooie hobby
-
Als je op AI besteld, kijk dan even waarvandaan het gestuurd wordt. Verzendingen vanuit Spanje zou ik skippen. Ik heb drie maal iets geprobeerd te bestellen met verzending vanuit Spanje, en het kwam drie keer niet aan.
Bambu Labs X1C + Ams / Dremel 3D20
Bij Alie bestel ik, indien mogelijk, meestal dit soort dingen geleverd uit Duitsland of Polen. Dat is nog nooit fout gegaan. Die Spanje link was iets anders en ging niet van Alie uit.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Mijn Sunlu leveringen gekocht via "Sunlu3D Store", "Sunlu Official Store", "Sunlu Tech store" of "Sunlu World Store" (afhankelijk van wie wat het goedkoopste heeft op het moment dat ik het nodig heb) kwam altijd vanuit Duitsland. Altijd het goeie merk spul
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
Bambulab X1C + 4 AMS
Bambulab X1C + 4 AMS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in