Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Gewoon erover heen printen, de printplaat een paar uur in de vriezer of proberen losweken met alcohol zijn methodes die al werkend zijn bewezenlosmaken printjes
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Alcohol al geprobeerd al dan niet in combinatie met een wit sponsje. In de vriezer kan voorlopig niet want heb maar 1 plaat en kan dan niet printen.
Oeps, zie nu wel dat ik het verkeerde soort printer zit.
Een mod mag het altijd verplaatsen naar een passende...
Oeps, zie nu wel dat ik het verkeerde soort printer zit.
Een mod mag het altijd verplaatsen naar een passende...
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Der is er maar 1 en da's ik. Fixed
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
Bambulab X1C + 4 AMS
Bambulab X1C + 4 AMS
Merikes, heb de plaat een nacht in de vriezer gelegd maar meer gaat er niet meer vanaf.
Zal het ermee moeten doen en misschien dat het met de tijd en de volgende printjes minder wordt.
Zal het ermee moeten doen en misschien dat het met de tijd en de volgende printjes minder wordt.
Je kun altijd een nieuwe plaat kopen , kosten geen drol bij ali .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Houd het voorlopig graag bij het origineel, geen Chinese ro.... euh laat maar.
Zou er zeker een extra sheet bij bestellen. Als je ooit een keer een probleem hebt met deze (of nu) kun je weer verder zonder te wachten op vervanging.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met E3EZ, CB2 en EBB36 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
Ik hebt zelf een prusa mk4S met 3 sheet's een smooth pei en een textured en een van ali een kant textured en de andere kant gladde carbon textured
Ze werken net zo goed als de orginale en kosten de helft minder dan de ordinale .
En ik hoeft niet te wachten totdat de sheet afgekoeld is , dan pak ik gewoon een andere .
Schoonmaken doe ik alleen met water en zeep of met Alcohol 99,9%
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Zal er eens voor zien, afkoelen van plaat gaat nu heel snel. Gewoon effe op een koude vloer leggen of buiten aan het raam wapperen.
Vlijmscherp beiteltje bijna vlak op de sheet bewegen. Alles wat er dan bovenuit steekt wordt keurig afgestoken.
Beiteltje moet echt vlijmscherp zijn.
Beiteltje moet echt vlijmscherp zijn.
Het past in de vraag van losmaken print: Sommige prints in het zwart hebben aan de kant van de plaat een grijze schijn. Is dit te voorkomen en hoe dan?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in