Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat bedoel ik dus.
Support, wat vaak, niet veel is in vorm, gaat dan veel materiaal kosten.
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat bedoel ik dus.
Even voor de duidelijkheid deze printer heeft de optie om het materiaal wat hij weg gooit bij spoelen gewoon te gebruiken in je support dat scheelt weer. En eerlijk gezegd vindt ik het allemaal wel mee vallen. Als ik sommige prints ziet waar ze een brim gebruiken heb je ook afval ik heb nog geen een keer een brim gebruikt zowel PLA, ABS of ASA
Flauwe kul, ik gooi geen meters weg maar kijk gewoon hoeveel een print nodig heeft in m'n slicer en kijk dan of dat haalbaar is met het restje of dat ik een grotere rol inzet. Heel, heel soms dan blijf ik er bij en verwissel de rol als deze bijna op is. Maar in al die jaren is dat misschien 2 keer voorgekomen, maar dat had dus ook anders gekund.3DVerm schreef: ↑03/09/23, 06:31 Dan de voordelen van een AMS is niet alleen multicolor maar je kan rollen totaal op printen als je twee de zelfde er in heb, als de ene op is gaat hij automatisch verder met de ander. Als je met een enkele rol print en je heb een paar meter over beland het ook vaak in de prullenbak.
Ik plak het gewoon aan de nieuwe rol en print verder, er wordt hier ook niks weggegooid, en behoefte aan meerkleurige prints heb ik ook nog niet gehad, omdat ik mijn printers als gereedschap gebruik om functionele gebruiksonderdelen te printen dus geen poppetjes of andere gadges, alleen wanneer er eventueel een tekst of logo in een andere kleur in geprint moet worden wissel ik met de hand op laaghoogte.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast